Tuesday, December 8, 2009

I Think I Like It!

Hoewel ikzelf niet veel lakjes heb, een stuk of 20 verschillende kwam ik gisteravond achter. Vind ik het wel leuk om een aantal lakjes te kunnen combineren qua kleur.

Deze keer koos ik voor de knalroze uit de Essence Colour & Go collectie, samen met een subtiele parelmoer shimertje van Miss Helen (No 78).



Hoewel veel mensen denken dat de nagellak van Miss Helen (Oftewel de Hema nagellak) van slechte kwaliteit is, is het opzich wel goed te gebruiken voor een shimer.
De verschillende lakjes willen eigenlijk niet in 1 keer goed dekken, waardoor je meerdere laagjes nodig hebt.

Ik ben een van de mensen die deze nagellak eigenlijk niet geschikt vind om te gebruiken als een dekkende nagellak. Zo had ik ooit een nagellak die 5/6 laagjes nodig had, voor hij eindelijk een beetje wilde gaan dekken.
Helaas dat ik het niet goed liet uitharden, je kon het er zo weer vanaf schuiven.
Misschien dat het lag aan de batch, dat kan eenmaal gebeuren.



Dit is dan een laagje Essence Colour & Go, en twee laagjes Miss Helen (No 78).
De parelmoer finish van de Miss Helen kleur zorgt in het licht (kortom, zoals op de foto) ervoor dat de roze kleur niet te hard is. De kleur is in het echt net iets donkerder dan op de foto, het is vergelijkbaar met de kleur van het flesje nagellak op de eerste foto.

2 comments:

  1. Is alleen maar slim om er een soort gelijk tint eronder te doen als het niet gelijk dekt.
    Lief kleurtje.

    ReplyDelete
  2. Leuk! Dat maakt het net even wat zachter.
    Met layeren kan je erg leuke effecten creƫren zonder gelijk de halve winkel leeg te hoeven kopen.

    ReplyDelete